نحوه تشخیص سرویس خواب با کیفیت؟!

ویژگی‌های یک سرویس خواب خوب
اگر قصد خرید سرویس خواب را دارید؛ باید بدانید که انواع متفاوتی از آن در بازار ایران وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. پس لازم است قبل از خرید یکی از این محصولات با ویژگی‌های مهم یک آن آشنا شوید. گروه مبل فیدار همواره سعی می‌کند سرویس‌های خواب خود را براساس نیاز مشتریان خود و بروزترین استانداردهای جهانی طراحی کند. به همین دلیل با خرید مبلمان فیدار دیگر نگران کیفیت و تناسب نخواهید بود.

1. اتصالات محکم: هیچکس از صدای جیر جیر تخت خواب خوشش نمی‌آید. اتصالات محکم، جلوی این سر و صداهای مزاحم را می‌گیرد و نمی‌گذارد شما در طول شبانه‌روز آزار ببینید.

2. مواد اولیه با کیفیت: اگر جنس مواد اولیه یک سرویس خواب، خوب باشد؛ شما می‌توانید تا چندین سال از آن استفاده کنید.یادتان باشد در هنگام خرید به جنس و دوام آن توجه کنید.

3. تناسب با اتاق خواب شما: اندازه اتاق خواب و سایر اجزای اتاق تعیین کننده سرویس خواب مناسب برای شما هستند. برای مثال انتخابتان را به سمتی متمایل کنید که تمام فضای اتاق شما اشغال نشود و سبک و رنگی هماهنگ با سایر اجزای اتاق داشته باشد.

4. اندازه مناسب تخت خواب: سرویس خواب خود را با توجه به نفراتی که از تخت خواب استفاده می‌کنند و قد آن‌ها بخرید. اندازه تخت شما باید مقداری از قد فردی که از آن استفاده می‌کند بلندتر باشد و فضای کافی را برای قرارگیری بازوهای او در هنگام خواب داشته باشد.

انواع سرویس خواب
خوشبختانه در کشور ما مدل‌های مختلف سرویس خواب پیدا می‌شود و شما براساس نیاز خود می‌توانید دست به خرید آن‌ها بزنید. هنگام خرید قبل از هرچیزی با مدل‌های آن آشنا شوید تا انتخاب بهتری برای اتاق خواب خود داشته باشید.

1. کلاسیک:
این نوع از سرویس خواب معمولا چوبی بوده و دارای نقوش منبت‌کاری ظریفی است. ظاهر آن شیک و مجلل است و بسیاری از زوج‌های جوان آن را برای اتاق خواب خانه خود انتخاب می‌کنند.

2. دخترانه:
همانطور که از اسم این محصول مشخص است؛ طراحی و رنگ‌های به کار رفته در آن مناسب دختران و دکوراسیون اتاق‌های دخترانه است. این سرویس خواب در ابعاد متنوع و برای گروه سنی‌های متفاوتی پیدا می‌شود.

3. پسرانه:
طرح‌ها و رنگ‌های این سرویس‌خواب‌ها در بیشتر موارد مورد پسند پسران است. شما می‌توانید این مدل را با دکوراسیون اتاق‌های پسرانه هماهنگ کنید.

4. مدرن:
بسیاری از جوانان دوست دارند سبک دکوراسیون مدرن را در خانه و اتاق خواب خود اجرا کنند. خرید سرویس خواب مدرن برای رسیدن به این هدف ضروری است. وجود مولفه‌های مدرن و سبک نوین طراحی، جلوه‌ی تازه‌ای به اتاق خواب شما می‌بخشد.

5. ام دی اف:
یکی از پرطرفدارترین انواع آن، نوع ام دی اف است. افراد زیادی به علت کیفیت و زیبایی این مدل، آن را برای خانه خود انتخاب می‌کنند. قیمت سرویس خواب ام دی اف معمولا به صرفه تر است به همین خاطر شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از بین آن‌ها خرید کنید.

6. اسپرت:
جوانان زیادی دوست دارند اتاق خواب‌شان، یک دکوراسیون مدرن و پرهیجان داشته باشد. سرویس خواب اسپرت همان چیزی است که این افراد نیاز دارند. این مدل طراحی اسپرتی دارد و معمولا مناسب جوان‌ها است.

7. عروس:
زوج‌های جوان که مشغول خرید جهیزیه و چیدمان خانه خود هستند؛ دوست دارند یک سرویس خواب زیبا و مقرون صرفه داشته باشند تا جلوه‌ی چشمگیری به اتاق خواب خود بدهند. مدل ذکر شده برای این زوج‌ها طراحی شده است و نیاز آن‌ها را به طور کامل پوشش می‌دهد.

8. ترک:
این سبک در ترکیه رواج داشته و به مرور زمان در بین ایرانیان شناخته شده است. تاج‌های مدل ترک بلند بوده و بر روی آن‌ها از لمسه دوزی استفاده شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.